آراد کابل
خانه / کابل / قیمت پخش کابل تلفن ۵۰ زوج

قیمت پخش کابل تلفن ۵۰ زوج

قیمت پخش کابل تلفن ۵۰ زوج مخابراتی به صورت به روز با بهترین برند های ایرانی به مشتریان این محصولات ارائه می شود. کابل تلفن ۵۰ زوج برای ۵۰ مشترک تلفن قابل استفاده بوده و مشتریان این کابل ها می توانند با انتخاب مناسب کابل، در محیط های مختلف از ان استفاده نمایند.

کابل تلفن ۵۰ زوج غالبا از کابل های پرکاربرد مخابراتی به شمار می رود که برای ایجاد ارتباط مشترکین تلفن ثابت مورد استفاده می باشد. این کابل ها به دلیل استفاده در محیط های مختلف با ساختمان های متنوعی تولید شده و به بازار عرضه می شود که قصد داریم در این بخش انواع کابل تلفن ۵۰ زوج مخابراتی را به شما معرفی نماییم.

پخش کابل تلفن ۵۰ زوج هوایی JY(ST)Y

کابل تلفن ۵۰ زوج هوایی در انواع ۰٫۴، ۰٫۵ و ۰٫۶  با مشخصه فنی JY(ST)Y تولید شده و به بازار عرضه می شود. این کابل ها برای استفاده به صورت indoor مناسب است و در صورت استفاده به صورت outdoor عمر کابل به شدت کاهش یافته و عایق کابل در اثر سرما، گرما و نور خورشید پوسیده می شود. این کابل ها با برند های کرمان، سمنان و مازندران در این مجموعه می تواند به مشتریان این محصولات ارائه شود.

:ابل تلفن 50 زوج طوسی JY(ST)Y

کابل تلفن ۵۰ زوج زمینی J2Y(ST)2Y

کابل تلفن ۵۰ زوج زمینی تنها در سایز ۰٫۶ قابل تولید است و این کابل ها به مشخصه فنی J2Y(ST)2Y شناخته می شوند. این کابل ها به کابل های تلفن مشکی نیز شهرت دارند. این کابل ها به دلیل استفاده از عایق xlpe در ساختمان کابل به صورت outdoor استفاده می شود و به کابل تلفن بیرون ساختمان نیز شناخته می شوند. این کابل ها با برند های کرمان، شهید قندی یزد، تهران سیمین فر و سمنان به مشتریان این محصولات ارائه می شود.

کابل تلفن 50 زوج مشکی J2Y(ST)2Y

پخش کابل تلفن ۵۰ زوج ژله فیلد خاکی BFC

کابل تلفن ۵۰ زوج ژله فیلد خاکی BFC به دلیل ساختمان ژله ای به صورت دفنی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این کابل ها در سایز های ۰٫۴ و ۰٫۵ تولید می شوند. این کابل ها در قرقره های ۱۰۰۰ متری تولید می شود که در صورت سفارش با متراژ های پایین از ۱۰۰۰ متر نیز می تواند به مشتریان این محصولات ارائه شود. این کابل ها ساختمان پیچیده تری نسبت به کابل های مخابراتی طوسی و مشکی داشته و قیمت این کابل ها نیز در مقایسه با آنها بالاتر است.

پخش کابل تلفن 50 زوج

کابل تلفن ۵۰ زوج ژله فیلد کانالی CFC

کابل تلفن ۵۰ زوج ژله فیلد کانالی CFC نوع دیگری از کابل های ژله فیلد است که برای استفاده در کانال های کابل مورد استفاده قرار می گیرد. این کابل ها بر خلاف کابل های تلفن طوسی و مشکی از ساختمان پیچیده تری برخوردار است و سایز های ۰٫۴ و ۰٫۶ این کابل ها قابل تولید و ارائه به مشتریان است. این کابل ها به صورت استفاده در لوله نیز می تواند به صورت دفنی به جای کابل های BFC مورد استفاده قرار گیرند.

پخش کابل تلفن 50 زوج

پخش عمده کابل تلفن ۵۰ زوج مهاردار هوایی

کابل تلفن ۵۰ زوج هوایی مهاردار به دلیل دارا بودن مهار در ساختمان کابل، می تواند به صورت هوایی و نصب روی تیر ها و دیوارها استفاده شود. این کابل ها کاربرد های خاصی داشته و به همین دلیل از کابل های روتین در بازار به شمار نمی روند. اما آراد کابل برای تامین نیاز های تمامی مشتریان خود این محصولات را به صورت موجود در انبار عرضه می نماید.

مرکز فروش تخصصی کابل شبکه در ایران

آراد کابل علاوه بر عرضه تخصصی انواع کابل تلفن به صورت ویژه انواع کابل های شبکه cat5، cat6 و cat7 را به صورت تخصصی در انواع utp، ftp و sftp به پروژه های سراسر کشور عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آراد کابل
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129425417
شماره تلفن ثابت:02133911013
شماره تلفن ثابت:02136613840
شماره تلفن دفتر لاله زار: 02136871294
شماره تلفن دفتر لاله زار: 02136871072
شماره فکس: 02143853049
آدرس کانال: aradcable@
پست الکترونیکی: aradcable@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کابل اردستان 2.5*3 لاستیکی

کابل اردستان ۲٫۵*۳ لاستیکی فروش کارخانه

کابل اردستان با تولید ۲٫۵*۳ لاستیکی نسوز ضد آب یکی از بهترین برند های تولید …