آراد کابل
خانه / کابل / کابل شبکه نگزنس اورجینال به قیمت عمده

کابل شبکه نگزنس اورجینال به قیمت عمده

کابل شبکه نگزنس اورجینال به قیمت عمده در بزرگترین مرکز فروش کابل شبکه در ایران عرضه می شود. این کابل ها در انواع کابل شبکه utp و sftp برای خرید مشتریان فعال در پروژه های مخابراتی و شبکه فراهم شده است.

کابل شبکه نگزنس

کابل شبکه نگزنس اورجینال cat6 utp

کابل شبکه نگزنس که به صورت اورجینال در این مجموعه عرضه می شود، در انواع utp و sftp برای نوع cat6 بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است. این کابل ها به صورت ویژه در قرقره های کوچک ۳۰۵ و ۵۰۰ متری عرضه می شود  تست فلوک برای نمونه های عرضه شده در این مجموعه پاس می باشد.
کابل شبکه نگزنس اورجینال از بهترین و مرغوب ترین برند های کابل شبکه در ایران است که مشتریان این محصولات ترجیح می دهند که از برند نگزنس در پروژه های خود استفاده نمایند.

کابل شبکه نگزنس اورجینال cat6 utp

کابل شبکه نگزنس اورجینال cat6 sftp

کابل شبکه نگزنس cat6 sftp یکی از بهترین گزینه ها برای پروژه هایی می باشد که قصد دارند اطلاعات و دیتا را با حجم وسرعت بالاتری نسبت به کابل های utp انتقال دهند. این کابل ها در قرقره های ۵۰۰ متری عرضه می شوند و برای متراژ های پایین تر لازم است با واحد فروش هماهنگی های لازم انجام شود تا بر حسب موجودی به مشتریان پیشنهاد های ویژه داده شود.

کابل شبکه نگزنس cat6 sftp

دیتاشیت انواع کابل شبکه نگزنس cat6 اورجینال

بدون تردید متخصصان پروژه های شبکه برای خرید هر کابل می بایست ابتدا تست شیت آن را به دقت مطالعه نمایند تا بر اساس معیار های شبکه خود بتوانند بهترین گزینه را برای خرید خود برگزینند. آراد کابل به صورت تضمینی محصولات خود را به پروژه  های سراسر کشور عرضه می کند و در صورت عدم رضایت مشتریان این محصولات را بازگشت می دهد.

دانلود دیتاشیت کابل شبکه نگزنس cat6 sftp

در کنار برند نگزنس که به صورت اورجینال عرضه می شود، برند های ایرانی با کیفیت فوق العاده و با تست فلوک پاس به مشتریان قابل ارائه است و در صورت نیاز مشتریان می توانند این محصولات را از آراد کابل خریداری نمایند.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آراد کابل
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129425417
شماره تلفن ثابت:02133911013
شماره تلفن ثابت:02136613840
شماره تلفن دفتر لاله زار: 02136871294
شماره تلفن دفتر لاله زار: 02136871072
شماره فکس: 02143853049
آدرس کانال: aradcable@
پست الکترونیکی: aradcable@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کابل اردستان 2.5*3 لاستیکی

کابل اردستان ۲٫۵*۳ لاستیکی فروش کارخانه

کابل اردستان با تولید ۲٫۵*۳ لاستیکی نسوز ضد آب یکی از بهترین برند های تولید …