آراد کابل
خانه / کابل / قیمت عمده کابل آلومینیومی ۲۵*۲ اختر

قیمت عمده کابل آلومینیومی ۲۵*۲ اختر

کابل های آلومینیومی ۲*۲۵ اختر امروزه به سبب مقرون به صرفه تر بودن طرفداران بسیاری پیدا کرده اند و به وفور در صنعت و مصارف شخصی و … مورد استفاده قرار می گیرد. تیم حرفه ای آراد کابل با پخش عمده به قیمت کارخانه انواع کابل های آلومینیومی آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

کابل آلومینیومی 25*2 اختر

کابل آلومینیومی ۲۵*۲ اختر و کاربرد های آن

کابل آلومینیومی ۲۵*۲ اختر دارای ۲ رشته وهر رشته با سطح مقطع ۲۵ میلیمتر مربع می باشد. دارای عایق و روکش می باشد و جنس عایق و روکش این دسته از کابل های  آلومینیومی به صورت زیر می باشد:

  • Pvc
  • Xple

کابل آلومینیومی ۲۵*۲ اختر  تک فاز می باشد وبه صورت دفنی مورد استفاده قرار می گیرید وبه علت ضخیم بودن روکش این نوع کابل ها به هنگام دفن هیچ صدمه ای به ساختمان کابل وارد نمی شود.

با توجه به افزایش قیمت مس و همین طور کابل های مسی استفاده از کابل های آلومینیومی  بسیار به صرفه تر و اقتصادی تر به حساب خواهد آمد.

به سبب قیمت مناسب این دسته از کابل های آلومینیومی در مسافت های طولانی می تواند هزینه های کابل کشی را به شدت کاهش دهد.

کابل آلومینیومی 25*2 اختر

کابل آلومینیومی ۲۵*۲ اختر زمینی بهترین قیمت خرید

تیم تخصصی و فوق حرفه ای آراد کابل با سابقه سال ها فروش در زمینه کابل های مختلف آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز در سراسر ایران می باشد.

کارشناسان حوزه فروش کابل آلومینیومی ۲۵*۲ اختر زمینی بهترین قیمت خرید از بهترین برند های بازاربه صورت تخصصی بدون واسطه وپخش عمده با بهترین قیمت و متراژهای عمده و خرده در مرکز فروش آراد کابل  به مشتریان عرضه می شود.

برند های موجود کابل آلومینیومی ۲۵*۲ اختر  در مرکز فروش آراد کابل به شرح زیر می باشد :

  • اختر
  • اختر
  • اختر کابل
  • اختر

همکاران ما تا ثبت نهایی و ارسال محصول به سمت شما با مشتریان عزیز همراه خواهند بود.

 

 

 

کابل آلومینیومی 25*2 اختر

ثبت سفارش و خرید کابل آلومینیومی ۲۵*۲ اختر از سراسر ایران

تمامی کابل های این مرکز فروش استاندارد و دارای تاییدیه توانیر و گواهی نامه معتبر می باشد و شما می توانید با خیالی آسوده محصول با کیفیت و استاندارد تهیه کنید.

قیمت گیری کابل های آلومینیومی ۲۵*۲ و سایر سایزهای این دسته کابل ها به صورت انلاین و به روز از طریق گروه فروش آراد کابل انجام می شود.

همکاران تیم فروش ما به صورت رایگان در انتخاب سایز و برند دلخواه با توجه به کاربرد در نظر گرفته شده مشاوره خوهند داد و خرید شما تضمین خوهد شد.

بعد از مراحل پیش فاکتور و خرید مشتریان عزیز و ثبت سفارش نهایی در متراژ های ۱۰۰۰ متر و بالاتر با قرقره ارسال می شود و متراژهای زیر ۱۰۰۰ متر بصورت کلاف و به صورت برش از روی حلقه ارسال خواهد شد کابل ها توسط باربری جابجا شده و تا ۲۴ ساعت بعد از ثبت سفارش به دست مشتریان عزیز خواهد رسید .

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آراد کابل
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129425417
شماره تلفن ثابت:02133911013
شماره تلفن ثابت:02136613840
شماره تلفن دفتر لاله زار: 02136871294
شماره تلفن دفتر لاله زار: 02136871072
شماره فکس: 02143853049
آدرس کانال: aradcable@
پست الکترونیکی: aradcable@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کابل اردستان 2.5*3 لاستیکی

کابل اردستان ۲٫۵*۳ لاستیکی فروش کارخانه

کابل اردستان با تولید ۲٫۵*۳ لاستیکی نسوز ضد آب یکی از بهترین برند های تولید …